دلیل ترک پوست درخت گردو
نوشته شده توسط : زهرا

چرا پوست تنه درختان گردو ترک میخورد؟

درختان گردو همیشه در معرض یکسری از بیماری و آفات و گرما و سرما بوده اند و تنش هایی بوده که موجب شود تا باردهی آنها پایین بیاید و یا آسیب هایی بدلیل شرایط مختلف به درخت وارد شود اما در اینجا میخواهیم به دلایل مختلفی که موجب می شود تا پوست تنه درخت گردو بریز و یا ترک بخورد بپردازیم.این مشکل می تواند دلایل مختلفی را داشته باشد که به چند نمونه مهم آن می پردازیم.

سرما در درختان گردو

سرما یکی از مهم ترین دلایل برای ترک خوردن پوست درخت گردو می باشد.همیشه توصیه می شود که نهال گردو را برای کاشت انتخاب کنید که با شرایط اقلیمی سازگاری داشته باشد.نهال گردو های مقاوم به بیماری و سرما بسیار می توانند در بازدهی به شما کمک کنند.

سرد و گرم شدن درخت می تواند در باز شدن پوست درخت تاثیر بگذارد.

گرمای شدید درخت گردو

گرما نیز می تواند یکی دیگر از دلایل این اتفاق باشد.فرض کنید گرمای شدیدی به درخت گردو وارد شود و به یکباره هوا سرد شود با سرد شدن هوا یک حالت سرد و گرمی به درخت دست داده و پوست درخت ترک میخورد.

گرما زیادی به پوست تنه می تواند آسیب وارد کند و موجب جدا شدن پوست از درخت شود.می توانیدبا رنگ کردن این گرما را منعکس کنید.

آبیاری نامناسب درخت گردو

آبیاری شدید و نامناسب می تواند در نهایت موجب ترک خوردن پوست درخت گردو شود.بایستی این آبیاری بصورت اصولی و درستی انجام شود.





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , ترک خوردن پوست درخت گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: